Okaaaay..
This is gonna be my first post in... DUTCH!
So, HOI!
Oke, nu over in het Nederlands =P Ik vind het wel zwak van mezelf dat ik dat doe, want eigenlijk is het erg goed voor me als ik in het Engels schrijf.. Maar ik lees nu Harry Potter and the Order of the Phoenix, deel 5 dus, in het Engels! Dus ik houd het wel een beetje bij al zeg ik het zelf. Hehe. (Het valt me trouwens helemaal niet tegen om in het Engels te lezen, alleen weet ik bij sommige namen niet wie ze bedoelen omdat ik bijvoorbeeld 'professor Anderling' gewent ben ipv ' prof. Mc. Gonagall')
Nu over mijn vakantie.. Afgezien van het weer, is het hier best relaxt (Ik wilde 'relaxed' zeggen, maar als ik Nederlands schrijf moet het ook wel goed zijn, als iemand dan ook een fout ziet, gelijk zeggen alstublieft!) Een beetje werken, films kijken, lezen.. Vrijdag avond hebben we gebowld (Schrijf je dat zo ?! (A)) Ik was 3e! (Van de 5) Het was erg gezellig, we aten, nadat we erachter gekomen waren dat er geen films meer begonnen om half 11, brownies bij Finnegans, terwijl de jongens een broodje kroket bij Koky haalden. Op een gegeven moment zat Esther in haar tas te snuffelen en kwam ze tot de conclusie dat haar fietssleutel er niet in zat. We gingen zo spoedig mogelijk terug naar onze fietsen.. Of nouja, fietsen.. De fiets van Esther stond niet meer op zijn plek. Toen we alle fietsen 3 keer langs waren gelopen kwamen we tot de conclusie dat Esther's fiets gestolen moest zijn. Dat was dus niet zo leuk, zeker niet omdat haar dat al eerder is overkomen. Dat was nog niet alles. Toen ze haar mobiel wilde pakken, zag ze dat haar mobiel niet in haar tas zat. We kwamen tot de conclusie dat ik hem als laatste had gehad in het bowling-centrum en dus gingen we daar maar heen. Het was een grote opluchting toen de mevrouw achter de balie hem teruggaf, we hadden hem op de toonbank laten liggen.
Vandaag zijn we; oma, Mandy, mama en ik, naar Tarzan geweest. (Vandaar de titel, waarschijnlijk is die een beetje moeilijk te begrijpen voor mensen die niet vaak een aap na doen... Het betekend 'HALLO' in het Gorilla's.) Maar het was echt heel vet! (En dan niet alleen omdat er zoveel reclame voor wordt gemaakt, er bekende acteurs in meespelen, het in het Circustheater is, enz.) Het was heel mooi opgezet en afgewerkt, het orkest was goed, mooie effecten met lampjes en apen aan lianen die door de zaal slingerden.. De liedjes waren uiteraard erg leuk! Het enige wat ik miste was Tantor, de olifant.
Ron Link speelde Tarzan en hij was zooo sexy =D. Ik kon m'n blik niet van hem afhouden. (Jaja, ik weet dat hij gay is, maar dat betekend niet dat hij niet aantrekkelijk is =D)
Jammer genoeg was Chantal Janzen er niet, maar degene die nu Jane speelde was ook oke.
Dat was het wel weer voor vandaag, het was een geslaagde dag, hihi!
Oeeaaaaoeaaoeaaoeaa! (Dit is vast iets van 'Doei!' in het Gorilla's.)
zondag 29 juli 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Ahh!! Dat is de coolste titel ooit! ((:
Echt irritant voor Esther dat haar fiets gestolen was. o_o
En hahaha Sandra, ik wist niet dat je zoveel waarde hechtte aan de wereld van sexy. XD Tarzan is cool.
Een reactie posten