Sorry sorry sorry. Alweer. Niet goed van me dat ik nu pas weer schrijf.
De laatste keer waren we nog in Costa Rica en nu zitten we weer in het koude kikkerland. Het is echt niet grappig om 's ochtends je rolgordijn open te doen en dan een donkere bewolkte lucht te zien! Gelukkig is het alwel wat lichter als we op ons fietsje naar school moeten maar het zal niet lang duren voor we weer midden in de nacht(in het donker) moeten opstaan.
Het einde van Costa Rica was ook nog heel leuk. We zijn naar de vulkaan geweest en het was super mooi! (Ja echt waar, ik overdrijf niet eens) Ook zijn we weer optijd terug gekomen.
Volgens mij heb ik in Newark het 7e boek van Harry Potter gekocht. Ik ben nu pas ongeveer op de helft, moet je nagaan hoe druk ik het heb hier! Niet eens tijd om normaal een boek te kunnen lezen.. Ik vind hem wel goed tot nu toe, vooral Hermione, Ron en Harry en hoe ze met elkaar omgaan!
Op school is het nu nog wel uit te houden. Alleen de meeste dagen ben ik rond kwart over 4 thuis, wat niet echt relaxt is! Met ANW hebben we altijd leuke discussies over bijvoorbeeld de bijbel of bacteriƫn die de mensheid uitroeien etc. De vakken, (kcv, bio, nederlands, engels enz) zijn best leuk en zelfs natuurkunde is beter uit te houden! (We hebben nu maar 2 uur per week ipv 4!!)
De komende weken heb ik een aantal feestjes waar ik naar uit kan kijken.. (onderandere die van mezelf!) Paardrijden gaat goed. Het is nog steeds leuk om te werken bij t Ijskaffee..
Kortom; Het is helemaal niet zo erg om weer thuis te zijn!
Hoewel het hier niet zo mooi en echt is (Pura Vida!) als in Costa Rica!
dinsdag 11 september 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Sanana!
Een vulkaan. O_O Wil ik ook zien!
Weetje, ik wil heel graag terug naar je koude kikkerland. :P Zelfs als het weer hier beter is!
Harry Potter 7 is cool, vind ik. ^^ Fijn om te horen dat natuurkunde niet zo erg is - ik heb helemaal GEEN natuurkunde! O.O Nouja iig. ^^ Veel plezier op school! Ik hoorde trouwens iets over dat je in Mei kwam... =o
Een reactie posten