Viënda is afgelopen zondag ingeslapen.. Ze had verlammingen waardoor ze soms wegviel. Zo was ze afgelopen weken een aantal keren in het prikkeldraad vast komen te zitten. Ze was ook al bijna 29 jaar, wat heel oud is voor een paard. Ze heeft een goed leven gehad volgens mij =) Wij en ook de andere paarden zullen hun 'moeder' denk ik erg missen. Het liefste paard van allemaal.
Wilco en Boris zijn verkocht. Ze worden zaterdag opgehaald. Het is erg jammer maar het is niet anders. We kunnen ze gelukkig nog eens zien in Beekbergen ;) Toch zullen we hen ook erg missen. Wilco z'n fijne beukacties, de confrontaties van hem met de man in de scootmobiel plús hond, het vernielen van het kuilvoer, het lief 'stilstaan' (A) We zullen zijn vriendelijkheid missen, zijn betrouwbaarheid, zijn kracht.. en ga zo maar door :)
Boris is er niet zo heel lang geweest maar hij heeft voor veel veranderingen gezorgd! Hij is in 1 jaar 6 keer vader geworden en heeft dus voor 6 nieuwe aanwinsten gezorgd.
Vaarwel!
2 opmerkingen:
Aww San! Het is zo zielig van Viënda, maar ze was inderdaad al best oud.
Bedankt voor je brief! ^_____^ Hij was echt leuk. En ik wil helemaal gaan reageren enzo nu gelijk maar eigenlijk wil ik dat ook liever in een brief doen. :D
Groetjes terug aan Stefan. :D:D:D Je weet waarschijnlijk toch al hoe cool ik het vind. ((:
Wilco had moeten blijven, maarja, het gebeurt! Ik denk eigenlijk dat ik wel juist zijn vervelende trekjes zou missen. :P
Ohhh foto's!
"Mandy's kont op Wilco" ((:
Cool. ^^
Een reactie posten