woensdag 9 januari 2008

Valerie

Hi!

I promised Valerie to write my blog again when she was going back to Lake Oswego..
I wrote in English almost yeaaaars ago.. (okay maybe months) Now it is the right time to start writing in English again =)
Next month, we (a few classmates and I) join a debate in English. All the participants of the other schools are following lessons in two languages. We don't, so I have to practise.
But, this is not the subject I want to write about..

VALERIE =D

Yes, Valerie was in UGCHELEN :D!
And, like more people say.. It was almost normal.
lerie, you aren't changed at all. And I like that. =D
Your stay at our house was unfortunatly too short. You were funny in your pyjama!
I'm sorry that I gave you an unusable airbed.

En weetje, het is heel erg moeilijk om in het Engels te schrijven, want ik moet hele tijd denken over allerlei moeilijke woorden nadenken en dan is het helemaal niet leuk om wat te schrijven! Ik weet het, ik geef te snel op. Het is al laat 8-)

Ik hoop dat er nog een paar goede foto's zijn van je bezoek aan Nederland.. Op Esther's mobiel hopelijk.. Dan kunnen we jou en de appeltaart nog een keer terug zien.
Ik heb er weer een paar mooie herinneringen bij, dankjewel.
De sterretjes mogen we NOOIT vergeten, en elk jaar herhalen! Oké? Ookal zijn we niet bij elkaar met oud en nieuw. (Hoe noem je oud en nieuw in het Engels?) Want ik bedacht hè, dat we dat elk jaar hebben gedaan tot nu toe wat ik me kan herinneren. En het zou zonde zijn om die mooie traditie te verbreken, hehe.

Hmm, leuk een blog. Ik schrijf alleen naar Valerie =D Gelukkig is dat ook ongeveer de enige persoon die het af en toe leest ;)

Val; tot snel! Fijn je weer gezien te hebben.

4 opmerkingen:

Valerie zei

SANANA!!!! ^______^

Je blogt alleen naar mij en ik ben misschien 1 van de weinigen die het leest, maar ik geniet er wel heel, heeeeel erg veel van. ^_____^

Debat = debate in Engels, trouwens. :P En ik kan best begrijpen dat je niet alles in het Engels wil doen hoor! Als het een keuze is tussen Nederlands of niets weet je wel wat ik zou kiezen. ^^ (Het in het Engels doen was sowieso niet voor mij. :P)

Jij bent ook niet veranderd! Het was gewoon helemaal gezellig en niet ongemakkelijk ofzo. Of we veranderen beiden op dezelfde manier heel subtiel zodat het niet te merken is. Het was zo gezellig! ^^ Moeten we weer doen.

Ik zal de sterretjes niet vergeten!

IN MAART KOM IK WEER!!!! Een weekje. :D Wij zien elkaar gewoon om de maand!

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anoniem zei

Hey, ik lees het ook hoor! xD

Valerie zei

Schrijven!

Und schnell.