maandag 13 augustus 2007

Newaaaark!

Hi there!

(Oké, deze vakantie schrijf ik even in het Nederlands, gaat wat sneller ;) )

We zitten op dit moment in het Newark! Vlakbij New York =) Ik schrijf een soort reisverslag in een schriftje over wat we doen dus dat zal ik wel even overtypen ;) Hier komt het!

Zondag 12 augustus, 17:56 uur (local time) Bureau computerkaner, Ugchelen
Vandaag zitten we nog thuis. De koffers liggen in de woonkamer. Iedereen is klaar met inpakken behalve ik. We gaan wat frietjes eten en ontspannen, morgen vroeg opstaan! We vertrekken morgen vroeg naar schiphol. Vandaag heb ik nog gewerkt. We hebben er zin in!

Maandag 13 augustus, ?? ?? uur, Ergens boven de oceaan
Op dit moment zit ik in het vliegtuig naast Kasper en mama. Voordat we aan boord gingen hadden we een klein probleempje.. Je mag in je handbagage géén flesjes of tubes met vloeibaar spul hebben. Nou. Mandy en ik wisten dat natuurlijk niet dus onze toilettas zat in onze handbagage! Je mocht alleen tubes van max. 100 ml meenemen en dan in doorzichtige zak. Uiiteindelijk heb ik 2 dingen gewoon weggegooid. :( Jammer want mandy had haar spullen er wel doorheen gekregen!!
Nu zit ik een film te kijken met het video-on-demand system. Vet handig! We moeten nog 5 uur vliegen. Ben van plek gewisseld met een mevrouw omdat ik dan bij mn moeder kon zitten maar weet niet of het verstandig was, ik moet hele tijd opstaan om dingen te pakken of kasper erdoor te laten enzo! haha. We kregen lekker eten, pasta!.

Maandag 13 augustus, 13:35 uur, computer ontvangsthal hotel, Newark
Nu ik dit zit te typen zit ik dus in het hotel. Ik ga snel naar de kamer nu, die heb ik nog niet eens gezien! Mandy wil ook internetten gelijk dus ik moet plaats maken. De vlucht was wel fijn :) het is hier 27 graden, ook wel relaxt. Morgen gaan we echt naar New York, Manhattan.

Doeg =D

1 opmerking:

Valerie zei

Ohhh, je hebt zoveel geschreven in de tussentijd! Deze nieuwe overgetypt-uit-schrift-stijl is ook wel leuk. ^^

Newark is echt cool - voor een geluidje. ((: