woensdag 15 augustus 2007

Still in Newark

Woensdag 15 augustus, 08:07 uur, tafel in hotelkamer, Newark

Hoi! We zijn alweer 2 dagen verder. Gisteren hebben we een boottocht om Manhattan gemaakt van 3 uur. Zo hadden we gelijk al veel gezien. We hebben daarna veel gelopen, best vermoeiend op slippertjes! ;) Maar alles is heel mooi en groot! Niet gek trouwens dat er hier zoveel dikke mensen zijn. Je kan echt overal eten kopen en je ziet dan ook iedereen eten en met van die bekertjes Starbucks koffie drinken, echt ge-wel-dig. =D Mandy is nu ziek, dat is minder. Misschien blijft ze vandaag thuis. We gaan een bustocht maken in zo'n dubbeldekker met opendak. Echte touristen zijn we. Soms loopt mijn vader ook echt met zo'n reisgids en een plattegrond.
Oja, het ontbijt is hier ook apart! Je kunt wafels maken met een aparaat en ze hebben een of andere rooster waar iedereen z'n brood en bagels (ronde broodjes met een gat erin) in roostert. Verder eten we donuts en andere zoetigheid bij het ontbijt. En fruit, dat wel. Nu ik dit typ heb ik net gegeten, we worden hier olifanten joh!

(Gisteren gedaan: met trein naar NYC, boottocht om Manhattan en langs vrijheidsbeeld, 5th avenue, Trump Tower, Central Park mooi!, Broadway, winkeltjes)

1 opmerking:

Valerie zei

Jij hebt zoveel gezien... o_o Het vrijheidsbeeld! Die is echt duizend keer te zien op tv, maar hem in het echt zien lijkt me best bijzonder.

Starbucks koffie is fijn! Heb je al een frappucino geprobeert? Ik neem altijd coffee frappucino. ^^