maandag 1 oktober 2007

My sweet sixteen

Jaja!
Ik ben eeeeeindelijk 16 =D
27 september was de grote dag.. Of nouja groot.. We moesten tot 4 uur naar school, wat dan nog meeviel want normaal gesproken moeten we op donderdag tot ong. kwart voor 5. 's Ochtends had ik al een geurtje, sokken en een riem gekregen. 's Middags uit school gingen Stefan en Esther mee. Dat was dan ook mijn enige visite 8-) Ik heb nog een zilveren armband en ketting gekregen, enneuh, een DVD, enz. (niet zo interessant eigenlijk allemaal :D) Wat heel erg leuk was, was dat ik ook een cadeautje uit Amerika kreeg! Dat had ik niet verwacht, en ik was er erg blij mee (Bedankt Mullens! ;))
Maar het was wel gezellig verder. Alleen ik voel me niet anders nu ik 16 ben.

Uhm. Sja. En nu? Ik denk al minder positief over school dan in mijn vorige post.. Het is saaier en vervelender. Het is moeilijk om iets aan huiswerk te doen, terwijl ik me had voorgenomen heel goed mn best te doen. Niet dat het slecht gaat hoor, tis gewoon euh, 'vervelend'. (Dat woord heb ik al gebruikt in deze alinea, klinkt niet mooi, maar 't is niet anders. =D)

Eigenlijk heb ik weinig te melden verder, en omdat het anders toch saai wordt om te lezen, stop ik nu maar.

x

1 opmerking:

Valerie zei

Sanana!!!

Gefeliciteerd!!! Ik heb je helemaal niet gesproken op je verjaardag, dat is echt stom. Maar om 4 uur bij jou moet ik bij de bushalte staan, en wanneer ik thuis kom is het bij jou 12 uur. Stomstomstom.

Nouja hopelijk was het toch leuk, ookal had je weinig visite en konden wij elkaar niet teder in elkaar's armen sluiten. :D

Ik voel me eigenlijk nog steeds niet 16 - wanneer mensen mijn leeftijd vragen heb ik telkens zo'n "huh, zo oud al?" gevoel.

En dat schoolgevoel heb ik ook precies, ik wilde heel hard mijn best doen maar... inderdaad, vervelend. :P