vrijdag 17 augustus 2007

San José

Vrijdag 17 augustus, 09:13 uur, hotel Mi Casa, San José
He daar!
We zijn gisterenavond aangekomen in Costa Rica, San José. De reis duurde lang, we hadden een uur vertraging in Newark. Het vliegen zelf ging best snel, we kregen 1 keer een warm broodje met sla en een brownie als maaltijd. Best lekker. ;) Toen we aankwamen moesten we erg lang wachten bij de douane ofzo. We waren moe want het was inmiddels al donker en we waren weer 2 uur terug in de tijd gegaan. Toen moesten we nog erg lang staan. Maaaar we hebben er weer een stempel bij in ons paspoort. Daar doen we het voor natuurlijk.
Toen we onze koffers hadden stond ineens Patricia onze tante op ons te wachten!! Dat was een aangename verrassing! Ze bracht ons naar ons naar ons hostel. We hebben lekker geslapen en er zaten geen beestjes. Wel is het eeeerg anders dan in Nederland of Amerika. Het water was nog wel warm.. Maar het ontbijt was wel vreemd voor een hotel. Je mocht maar 3 witte boterhammen pakken, 2x boter, 2x jam, 2x een ei. En dan koffie of thee. Alles zelf bakken/koken. Opzich niet erg hoor. Maar wel anders.
Ze hebben hier dus ook internet alhoewel het toetsenbord moeilijk is en de computer langzaam. Zometeen gaan we naar Cahuita, ongeveer 4 uur met de auto. Hopelijk komen we daar veilig aan.
Mandy wil nu nog even op de computer dus ik stop weer. Tot gauw.
Oja, er zitten hier schildpadden in de tuin. En het is erg warm en zonnig. Best relaxt!

(Oja vergeten het stukje over te typen wat ik donderdag had geschreven. Daar stond in dat we de laatste dag in New York een tour met de bus hadden gedaan, en Mandy was niet mee, die was ziek. Het was heel toeristisch, die open bussen! Was wel leuk om New York zo te zien.)

3 opmerkingen:

Gijs zei

¡Ola Sandra!

Wat leuk dat je je reis bijhoudt! Deed ik vroeger ook altijd, met zo'n schrift, mooi hè? =P 'k Had je nog gesmst maar je hoeft dan niks meer terug te sturen want hier kan ik toch lezen hoe het met je gaat =D

Wij zijn net vanmiddag teruggekomen van vakantie, was erg lekker! Ook vet mooi weer gehad, ik zou op zich best nog ff een paar dagen in Italië bij het strand willen zitten! Dat strand bij jullie (als je er al geweest bent) zal er vast wel heel tropisch uitzien met van die rieten parasollen, mooi zand, wuivende palmbomen en een azuurblauwe zee, of niet? =D ik ben jaloers ;)

Nog héél veel plezier daar! Goeie reis terug gewenst alvast en ik zie je wel weer als je weer in Nederland bent :)

¡Adiós en de groeten!
Kus xx Gijs

Sanana zei

Hee Gijs!

Fijn dat je het leuk hebt gehad! Ik schrijf het ook in een schrifte trouwens, voor m'n opa ;) En zo kan ik het bewaren. Alleen daar schrijf ik iets andere dingen op.
Het strand hier is bijna zoals je beschrijft. Ik moet nog foto's maken. Het is verlaten, dus geen rieten parasollen. Het zand is ook niet zo mooi. Het heet hier playa negra en het zand is ook aardig zwart! Maar de palmbomen kloppen en de zee is ook mooi, als de zon erop schijnt dan. Vanmiddag lagen we op het strand en er was niet echt meer zon want was al laat. De golven werden steeds hoger, waarschijnlijk door de huricane (hoe noem je dat in NL? Ben gewent om engels te praten) maar toen zag het er niet zo tropisch uit, maar het had wel iets heel moois! Echt zo'n verlaten strand, lig je dan =D
mm ff nieuwe post maken. Misschien spreek ik je op msn morgen ofzo.
Oja, ik heb geen mobiel meegenomen! Ik zou er toch niets aan hebben want hij doet het alleen in Europa. Ik mis hem wel.

Liefs, sandra

Valerie zei

Stempel in je paspoort!!! Yesss!!!

:D

Ik wil je schildpadden stelen.