zaterdag 25 augustus 2007

Ola!

Zaterdag 25 augustus, 10:18 uur, balkon huis Patricia, Cahuita, CR

Ola :)
Het is weer een paar dagen geleden dat ik een stukje heb geschreven. Dit komt doordat we in Panama zijn geweest 2 nachtjes.
Even kort vertellen wat we hebben gedaan deze afgelopen dagen..
Maandag: naar 'Porto Viego'. Wat souveniertjes gekocht en aan strand gelegen.
Dinsdag: naar Nationaal Park Cahuita. Ver lopen! We wilden snorkelen maar mocht alleen met een gids. Apen gezien, veel krabbetjes met ogen op steeltjes :D, een luiaard..
Woensdag: naar Panama. Laaaaaang reizen. Eerst met de auto naar de grens.. Lopen over een brug met gaten erin! Eng :D, daarna met een taxibusje naar de boot en met de boot naar het eiland 'Bocas del Toro'. Beetje rondgelopen en wat gedronken ergens en vroeg! naar bed. In Panama is het trouwens weer 1 uur vroeger dan in Costa Rica.
Donderdag: met een bootje een tocht gemaakt.. Eerst naar een baai met dolfijnen!! Vond Kasper erg leuk.. Er zijn op dat eiland trouwens heeel veel mensen die je continu vragen of je een boottocht nodig hebt. Na de dolfijnen gingen we snorkelen op 2 plaatsen. Je zag heel veel mooie vissen, erg leuk. Ook zaten er veel kwallen wat Mandy niet zo leuk vond. Mama gebeten, hihi.
Na het snorkelen hebben we ergens op een eilandje gegeten en daarna zijn we naar een strand geweest waar je voor moest betalen. Er waren allemaal schattige kindjes die rode kikkertjes lieten zien en dan wilden ze geld hebben. Wij gaven ze lollies =D
's Avonds hebben we opa gemaild voor zn verjaardag in een internetcafe en we hebben ergens aan het water gegeten. Erg romantisch.
Vrijdag: Vandaag de lange (Well, niet zo heel lang vergeleken bij wat we nog allemaal moeten ondergaan) reis terug naar Cahuita. Ging best wel snel eigenlijk! Mandy heeft vlechtjes laten zetten en daar hebben we (Mandy, Johnny en ik) 4 uur gezeten. Mandy heeft met een bord op haar schoot gegeten. Het staat leuk vind ik, Kasper vindt het minder..

Vandaag, zaterdag, hebben we nog niets gedaan. Alleen gerelaxt. Er is 1 kinkajou doodgegaan en k ben benieuwd naar Kasper reactie. Zielig =(
Misschien gaan we nog wel surfen today of gewoon zwemmen. In iedergeval genieten =D

2 opmerkingen:

Valerie zei

Je ziet zoveel bijzondere dieren! En snorkelen met kwallen. Hmm. Lijkt me mooi en tegelijkertijd niet fijn. Ik vind van die drilpudding-achtige kwallen die op het strand liggen vies.

Ik ben benieuwd hoe Mandy's vlechtjes eruit zien! En Kasper die het minder vindt, haha. ((: Ik vind het wel wat voor hem om nu al een bepaalde smaak te hebben. :P Veel plezier nog!

Gijs zei

Echt supermooi wat jullie daar doen allemaal! Heb je nou ook een stempel van Panama erbij in je paspoort? (ja ik heb daar geen verstand van, waarschijnlijk krijg je dat alleen als je een visum hebt ofzo.. schiet mij maar lek!)

En ook heel leuk geschreven, Sananas! ;) 't Zal straks vast weer wennen zijn aan de Hollandse wereld als ik het allemaal zo lees. Echt heel mooi. Geniet ervan! Liefs :)